REaktywacja / Rozdział I

Po długiej nieaktywności na blogu oficjalnie ogłaszam jego REaktywację.
Związane jest to z pomysłem, który narodził się ostatnio w mojej głowie. Mianowicie opowiadanie, które ma  się wstępnie składać z ok 20-30 rozdziałów (życie i tak to zweryfikuje), umieszczone na moim blogu w zakładce "Trudny wybór". Według wstępnych założeń ma ono opowiadać historię studenta, który jest, mówiąc kolokwialnie, nieogarnięty. Jego świat jest całkowicie odmienny, mimo ogromnych podobieństw do życia innych, przeciętnych ludzi. Nagłe i zupełnie odmienne od siebie wypadki losu postawią go przed sytuacją niezwykle trudną. Między wyborem rzeczy dla niego niezwykle ważnych. Będzie mógł on wybrać tylko jedną. Co to będzie i co wybierze nasz młody bohater o imieniu Daniel okaże się w trakcie lektury. Zachęcam do czytania i regularnego przeglądania mojego bloga, bo mam zamiar poszerzać jego działalność, aby jak najwięcej odwiedzających znajdowało tutaj coś dla siebie :)
Życzę przyjemnej lektury
Pozdrawiam
autor

Tutaj znajduje się bezpośredni link do Rozdziału I - Niespodziewane spotkanie

PS. Zachęcam też do komentowania :)

1 komentarz:

  1. ooo widzę że moja działka Ci się spodobała ;D chętnie poczytam! :P
    zapraszam do mnie ;)
    find-a-shelter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń